Rota

 Düşlerim düşüncelerimin içinde uçuşan düşlerimi.

Anlatmaya başlasam elbet durdurur benden biri.

Aklımın köşesine yakışır yaka paça kaçan gözleri. 

Birikir yeni sözler, birikir yeni yalanlar ve cümleler.


Bunları beynimin kafesinde hangi kişilikle söylerim.

Delirmekten korkan tüm delilere nasıl gerçeği gösteririm?

Farketmez sanarken ilgi ligi yarışına çıktı yerde ki dizlerim.

Kendimi gizlerken dizginledim nefret ettiğim gizlerimi.


Senin yanına terk ettim tüm histerilerimi.

Dumanı üstünde yolcuğumda sana sanma tüm birikimim.

İnadımı inancımla birlikte bir otobüs bagajına kilitledim.

Kurtulmak ücretsiz, sana el sallıyor diyojen medeniyetim.


Yolu seyrederken göç eder dertlerim.

Sorunun cevabını bulabilecek akıl sağlığını size havale ettim.

Yardım meleklerini göçmen kuşlarla gönderdim.

Ben bana yeterim derken terketti beni gülüşlerim.


Sardı kendimi senden alamama korkusu,

her biten şişe içine bıraktım buradan sıyrılıp gitmenin mektubunu.

Unutmak değil artık hatırlamak için kayboldu.

Sana gel diyemem, İçtiğim de bende bilmiyorum neredeyim?


Yeşil tepenin yeşilini seçemeden yanlışlarımı çok geçmeden farkettim.

Kısa bir konuşma arkasından kesildi sendelemelerim.

Mavinin içinde uçarım sandım, yükselen baloncukların peşindeyim.

Lakin saklandığım mağarada gölgeler bu sefer ben değilim.


Başbaşa kaldığımda başkalaşımlarıma kim hakim?

Uzun zamandır yansımalarda gerçek yüzümü göremedim.

Patikalarda engel zannettiklerim, dost bildiklerim.

Yanı başında yürürken ara sokaklarda terk edildim.


Bakışlar çevrilmesin diye ördüm barikat.

Yek kalmamak için yaptım yeterince tatbikat.

Gene düşeceğim o çukura belli bu gidişat.

Fünye elimde patlayacak dinamitler kimde bırakır tahribat?


Füneral geçecek, saygı duruşunda sosyopat.

Yığınlar yakın yarınlara yakılarak yaratır zayiat.

Tutamam yüreğimde çıkar biriken cerahat,

iz bırakanlar ertesi gece eder feryat.


Kafamı tutamaz omurumun iliği.

Her yükseliş yakalayamaz birbirini.

Yola çıkarken çıkar önüme eski biletleri.

Son uçuşum bilmediğim iyiliğe mi?


Başa döndüğümde yeni biriyim.

Ağrıları geride bırakarak sıfırı tükettim.

Arkamda kalanlara kırmızı karanfiller ekili.

Yeni gelenlere tüketecek taze taziyeler birikti.


Işıkları söndürünce aydınlatır mıyım karanlıkları?

Seninle birlikte yakar mıyım yazdıklarımı?

Layık olana düşen maskemde anlatmadıklarım.

Ayak bileğime zincirli geçmişten gelen yüklerim.


Sıraları eskiten eski hallerimin peşindeyim.

Geri gidebilsem sıralarda eskitebileceğim yüzleri gözlerdim.

Aciz dillerin karşısında sustuklarıma.

Uçurumlarına düştüğüm için nefretim.


Lahite yazılı latifelerin altına yenilerini yazacağım,

küçük şakalarla aranızdan ayrılacağım.

Tükenen duygularım için özür dilerim,

Yeni bir başlangıç için bizi terkettim.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Blue bird

Tütün

Mary